Inte bloggat på länge / inga tävlingar längre ...

tjollahoppsan !
har inte bloggat på länge eftersom jag inte haft så mycket intressanta ämnen.
tävlingarna nu under 2011 finns liksom inte , allt är klart , väntar till 2012 för att komma igång igen men då är det ju så att jag ska ta gröna kort kurserna innan jag ger mej på tävlingar nu.

Inför 2012 blir det Regional hoppning för mej och min prinsessa !

Vi ska sattsa stort ska jag lova eftersom vi nu hos Jarle på träningarna tränar mycket dressyr och bana det sista innan vi ger oss för lektionen.

Vi tränar nu på 110 baner jag och remember me.

Det går framåt för oss och det ger mej all lycka i världen :)

2012 blir våran första tävling på Sunne RF en lokal tävling förmodligen om vi inte drar oss till sörmon rk men det är jag inte sugen på.

Kramisar Amelia
Bild på prinsessan:


HAHAH ! jag skulle lasta in henne och åka hem efter tävlingen i Säffle RK så säger dom att jag fick placering i dina stilen och ¨då vare ut med hästen på med alla grejer och snoddar i mannen snabbt haha fult ! missa tilla och med lite !! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0