Taggar !

Hej , nu taggas de för fullt här hemma !
Söndag 2011-12-18
Julshow på sunne RF ''gylleby''
Showen börjar 17.00 & jag ska vara med och hoppa höjd så klart..
Jag måste vara där 16.00 en timme innan, de kommer nog bli lite drygt men taggar ändå!

Sattsar så klart på vinst men har nog inte så stor chans ärligt talat. Möter otroliga tjejer !
Dom jag vet ska vara med är väl:

Jennifer Johansson Westh
Cornelia Eriksson
Kajsa Andersson
Sara Lundqvist
Hanna Helgerud
Sofie Vitalis

Dom är de jag vet och alla dessa tjejer är grymt bra ! Lycka till allihopa , det kommer gå fint för alla (:

Bästa märket ever ! :


detta märket är det bästa som finns ! :)

Kul att showen är på :

hehe.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0